top of page

Nu är jag äntligen på g...

Lördags morgon, medan det fortfarande finns dagsljus, har gått till att fotografera mina kreationer. Jag är lite bekväm...jag har två softboxar att ta till om ljuset tryter..men jag gillar mest att fota i dagsljus.

Började att fotografera mina egna sydda klänningar....konstigt det är det på nåt vis...jag har inte alls uppfatningen att jag sytt så många kläningar. Men när man börjar plocka fram dom alla så har det ju blivit en hel del!

Riggade upp i vardagsrummet där vi har det bästa ljuset ( märker hur mycket jag älskar att fotografera) och satte igång. Doris- provdockan- fick verkligen uthärda! Hon är gammal så jag har strippat av tyget som började släppa- så kvar finns bara en härlig slät yta perfekt för på och avkläding. Hon får härnäst fungera för just det- jag måste investera i en riktig provdicka för sömnad.

Alla egna kreationer fotade och straxt publicerade. Härnäst kommer delar av min egen vintagekollektion samt tygbank.

Ha en underbar helg!!


Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Inga taggar än.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page